El Geoparc Orígens incorpora 30 noves entitats col·laboradores

  • Amb aquestes noves incorporacions el Geoparc suma una cinquantena d’entitats col·laboradores
  • L’increment del nombre d’entitats col·laboradores és una de les recomanacions que va fer la UNESCO durant el procés de revalidació
  • La trobada d’entitats col·laboradores del Geoparc s’inclou en el marc de la VII Setmana dels Geoparcs Europeus, que se celebra al Geoparc Orígens del 21 de maig al 5 de juny
Trobada_entitats_col·laboradores_Geoparc_Origens_2023

Aquest dilluns 29 de maig s’ha celebrat la primera trobada d’entitats col·laboradores del Geoparc mundial UNESCO Orígens a l’Epicentre, centre de visitants del Geoparc, dins el marc de la VII Setmana dels Geoparcs Europeus.

La trobada ha servit per a què les 25 entitats assistents presentessin els seus projectes en un espai d’intercanvi on crear xarxa i sinèrgies entre empreses i associacions.

A l’acte han coincidit tant les entitats col·laboradores existents com les que han entrat enguany amb la nova convocatòria, que es va obrir el passat mes d’octubre de 2022 tot seguint una de les recomanacions de la UNESCO. En aquesta convocatòria s’hi van presentar 37 empreses de les quals 30 han estat acceptades per ser entitats col·laboradores, després de passar un procés de selecció.

Durant la trobada s’ha dut a terme la signatura dels nous convenis que, afegits a les entitats anteriors, sumen ja una cinquantena. Els convenis garanteixen un compromís mutu de visibilitat i reconeixement, alhora que ajuden al visitant a identificar aquelles empreses que segueixen uns valors de qualitat i respecte d’acord amb els del Geoparc mundial de la UNESCO Orígens.

Comments are closed.